Jobb + Kalas.

Tjabba! :)

Idag gick man upp vid halv 7.. lagom segt!
Med tanke på att jag inte somna förrens halv 2 =/ isch!

Iaf, jobbat mellan 8-16.
vatt ute typ hea dagen, så sköönt!
älskar verkligen detta vädret, dock inte blåsten =/
menmen, den försvinner väl ^^

Sen när jag kommit hem så hjälpte jag min kära syster med lite saker..
Inför kalaset vi hade tidigare ikväll :)
Firade min lilla systerson som blev 9 år idag!

Jag hade köpt en New York Yankeskeps till honom..
Som han blev megaglad för.. skönt! :D

Iaf, sen kom även grabbarna hit :)
Ellerja, Jimmy&Micke.

Så fick även dom lite godsaker hos min syster.
Sen gick vi hemåt och kollade på The Pussycat Dolls.

Oh, haatar hon jävla Nathalie.. vilken bitch! rent ut sagt..
Snackar skit om exakt allt o alla hela tiden.. usch, UT med henne!

Imorgon.. ska jag in till stan en runda och fixa studentpresent :)
Till min underbara Nina, som bli stor tös och går ut nästa vecka!
Är såå stolt! ♥

Sen imorgonkväll ska jag spela match, PEPP! ^^

Jimmy, du är världbäst älskling!
minminmin! ♥

menmen, nu ska jag snart hoppa i säng.. laagom trött e man!

/ Lillanilla.      minnet är som ett fisknät, någon blir kvar.. och något går igenom...

image404

Kommentarer
Postat av: Jimmy

du är underbarast baby ! MIN älskling (L)

2008-05-28 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback