Helgen.

Hejsvejs!

I fredags stekte jag som fan i trädgården hela dagen..
Denna underbara sol, fan vad vi älskar dig!! :D

Sen kom Sandra hit, så gjorde vi vid oss typ. :)
Och sen åkte vi med Mamma in till stan.

Käkade osv, sen begav vi oss vidare till Ribban.
Där vi efter en stund träffade resten av ligan. ♥

Kvällen började iaf hur bra som helst, hade riktigt kul! :D
Sen blev det väl en del problem o sånt senare in mot kvällen..
Menmen, det är löst nu. Som tur är! :)

Måste bara säga tack till Miche, Mattias och Johan..
För ni var helt fucking underbara under denna kväll..
Jag vet inte vad jag hade gjort utan er där, helt ärligt!
Tack babes! ♥

Vid halv 2, körde Micke mig hem.. Tack vännen! :)
Och sen somna jag typ direkt när jag kom hem.

& i lördags.. började dagen med att jag vakna upp..
käka, duscha, åt osv.. satte mig i solen.. underbart! :)

Och kvällen var planerad grillmys hos mig.. :D

Vid halv 7 tiden kom Sandra&Jennifer hit. ♥
Började grilla direkt.. och gott blev det! :D

Efter en halvtimme kom resten av ligan hit.
Och gjorde även vid deras mat som vi sedan käka tillsammans!

Riktigt lyckad kväll, fyfan!
Hade enoormt roligt, tack allt folk! Ni är helt underbara. ♥

& idag, har jag stekt som fan med dom två bästa hela dagen.
Spelat fotboll osv också.. Riktigt najs! :)
Speciellt vissa tillfällen.. hihi! ♥

Och nu, sitter jag här.. har precis duschat & gjort mig klar.
Ska snart bege mig hem till Sandra. Grillmys osv där hemma idag. :D

& händer i veckan dåå..
Imorgon, Måndag.. fixa naglarna, sedan fira Carro. :)
Tisdag.. träna, mer vet jag icke.
Onsdag, leedig.
Torsdag, träna och fixa lite inför sommarfesten.
Fredag, sommarfesten.. kommer säkert bli hur trevligt som helst! :)

Aja, nu måååste jag sticka..

See yaa fuckers!

/ Lillanilla.               fybubblan vad jag tycker om dig :$

också lite bilder från gårdagen + kvällen på ribban!

   

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback