Helg!

heeeej!

Sådär, nu var det äntligen helg igen.. sköönt! :)

Jobbade hela dagen igår somsagt, skönt.
Älskar vädret, det är fan det bästa alltså.

Efter jag slutat, duschade jag & gjorde vid mig på jobb..
Sen kom Carolin och hämtade mig&tess vid halv 6.

Sen vidare mot ärtholmen.. för att gå på RS årsmöte. :)
Vilket gick bra, poserna gick det dem som förtjänade dem.

Vid halv 8, kom Jimmy, hans bror och mamma Anki och hämtade mig..
Så körde vi till Wärldshuset där vi mötte upp Mattias&Paula.

Sen kom även Jonas&Miche och gjorde oss sällskap.
Sen åt vi, riiiktigt gott! :)

Kvällen blev helt underbar, som jag trodde :)
För övrigt så var hela dagen helt underbar..
Bästa fredagen på läänge!

Vid 12 tiden begav folket sig hem..
Och vi hem till Jimmy. ♥

Sen kollade vi hockeyn..
Som dessvärre hade en jäävla otur! =/

Sen mös vi satan hela natten :) iih!
Du e så jäävla underbar baby, jag är så glad att du är min!
Tillsammans är vi oslagbara! ♥

Nu, sitter jag hos Jimmy.. har precis käkat frulle :) MUMS!
Ska strax sticka till Burlöv Center med Jimmy, Mattias och Paula.
Shoppa lite och så.

& ikväll, blir det utgång tillsammans med samma folk som igår..
Några fler också.. För att sammanfatta; ligan ska ut! :D

Kommer säääkert bli nice! :)

menmen, nu måste vi stiiicka!

/ Lillanilla.                   " vi dansar aldrig nyktra.. shalal "

image386

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback