tråktorsdag..

tjabba!

Idag har det nog varit den tråkigaste torsdagen EVER!
Haha, jag har varit så uttråkad så jag nästan velat dö.. haha!

har iaf städat rummet osv idag.. ( för så pass tråkigt hade jag )
bah, de rimma också :D haha!
men iaaaaaf, det har jag gjort.. fick även en komplimang av mamma pga det.. duuktiga nilla, ja! ;)

sen ikväll har jag myst en massa till GA.. där snackar vi kärlek!
eller vad säger du, Miss Fehrm? :) Som jag dessutom saknar nått otroligt.. ♥
I could really need some Ninalove right now.....

& idag åkte även lösenordet bort från bloggen.. kände att det kanske var dags att välkomna
tillbax alla mina trogna läsare från alla håll och kanter ^^

Hur som helst, imorgon är det fredag och det betyder heeelg.. underbart! :)
Imorgon är det planerat att träffa Herr P igen, myspys :)
Och på lördag blir det megamys med Caroline, världens finaste vän.
Mysa till finalen av melodifestilvalen med gott käk och god dryck :)
Hihi. I looooove it! ♥

Annars flyter livet på, livet är bara great..
Jag har världens bästa familj och världens finaste vänner..
Vad mer kan man begära? ♥

Nu ska jag iallafall återgå till folket på msn..
Take care!

/ Lillanilla.                 klippningsdax igen.. pannlugg eller inte pannlugg... ?

image278

Kommentarer
Postat av: Nina

Miss Fehrm är ju jag för fan, mer van vid Miss Étage ;).. saknar dig med :)

Postat av: Mr P !

=) lugg tycccccccker jag!

Mys

2008-03-13 @ 23:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback