sjukaste dagen & kvällen..

tjabba!

Dagen igår, började med att min syster ringde och väckte mig halv 9.. död som jag var då, gick jag ändå upp och gjorde vid mig för att sen åka till ikea med henne&linus! :)

gick där en runda, åt självklart köttbullar.. lalal :D
sen vid halv 1 åkte jag in till stan för att ta tåget till Lund och träffa Rebecca.

Sen stack vi till Nova, gick där en runda.. hittade äntligen mina skor!
oh, äälska! sen köpte jag även lite smycken, najs najs!

Tog även en fika på nova.. kladdkaka, såklart ;) muums!

Vid 4 tiden stack vi hem .. och på tåget påvägen hem får Rebecca plötsligt en 26årig Slottstadsborsstalker efter sig..
HELT SJUKT!

Som satt och stalka henne från klockan 4 på dagen - 12 igårnatt.
hahaha, helt sjukt somsagt.. Idioter finns det gott om, fortfarande..

Iaf, sen chillade vi och så när vi kom hem till mig.. och sen vid 7 började vi göra vid oss :)
Sen såg vi på lite Let's Dance och drack samtidigt.. underbart!

Vid halv elva kom vår skjus och hämtade oss och körde oss in till stan, tack ännu en gång! :)

Sen satte vi oss på Lilla torg där vi plötsligt träffade alexander&andreas :) kul och träffa er igen, ett bra tag sen ju! :)

& vid 12 tiden begav vi oss vidare till grabbarna och började kvällen! :D
Blev en hel del kareoke också.. inte lätt och äga som vi! ;) hahah!

Träffade även en massa gamla vänner igår.. riktigt kul faktiskt, folk man inte har träffat på typ 4 år liksom?
shit vad tiden går fort, somsagt.. haha :)

Sen var där ju en speciell person som man träffade igår.. my god, finns inte mycket och säga om dig...
Sa nog det mesta igår ;) hihi.

Vid halv 4 tiden kände jag och Rebecca att vi fått nog.. så vi begav oss hemåt tillsammans med Krille&Micke.

Tjockisarna satte sig på Donkan och åt, medans JAG inte åt ett smack.. duktig som man är! :D
Satt och pratade i telefon med Jonathan istället, mycket bättre :)

Förlåt en miljon gånger för igår Jonathan.. var inte meningen överhuvudtaget!
Ska gottgöra dig, jag lovar. ( kan tas fel, men Jonathan vet exakt hur jag menar och det är de som räknas! ) :)

Väl hemma vid 5 tiden.. däckade gaaanska fort, efter ännu ett telefonsamtal med Jonathan, såklart :) hihi.

Så jag somnade väl runt 6 tiden.. rääättt sliten var man då ska jag säga.

Sen vaknade jag och Rebecca idag vid 2 tiden.. lagom slitna fortfarande då ^^
Sen gick vi upp och käkade frulle osv, sen tog Rebecca tåget hem vid halv 4.. :)

& nu sitter jag här, borde ientligen börja göra vid mig och så eftersom Jennifer kommer hit om typ 2 timmar eller nått..
men jag orkar verkligen inte, inte just nu iaf :D haha.

Ikväll blir det schlagermys med Jennifer sedan utgång, igen. :D
Underbart!

Nu måste jag iallafall städa undan lite på rummet och så.

HA DET NAAAAJZ.

/ Lillanilla.                                        it's for the best this way..

   syster och linus.. och mina fina skoooor.
  jag och rebecca.. och micke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback