Myspys.

Halloj!

Gårdagen blev inte riktigt som vi tänkt..

Chrille&Pierre kom och hämtade mig&jennifer hemma hos mig vid 7 tiden.
Sen stack vi och käkade på Amirs jobb.. äckligt gott! tack Amir ännu en gång! :D

Vid 9 tiden åkte vi hemåt..

Efter extremt mycket klydd och några fededampanfall..
så bestämde sig jag&jennifer oss för att dra till en killkompis på fest!

Laagom taggade, :D Såklart!
Fast sen blev di för trötta.. dega isönder istället & såg ngn sjuk film.

Helt enkelt en Jenni&Nilla kväll.. As allways! ♥

Sen stack Jennifer hem vid halv 2.. och då dega jag isönder!
Sen blev det bingen, efter några sms och så. :)

& idag vaknade jag vid 11 eller nått..
Hoppa in i duschen snabbt som attan!

Sen åkte jag in till stan och träffade Caroline.
Gick en liten runda.. sen gick vi och åt på Subway.

Sjukt gott, som vanligt! :D
Efter det, tog vi tag i sakerna vi kom till stan för att göra..
Dvs, shoppaaaaa! :D hihi.

Handlade två tröjor idag, ursnygga! :D hihi.

Sen vid 5 tiden stack jag hemåt.. degade lite :)
Pratade med Rebecca, som jag dessutom saknar FETT mycket !! ♥
Tur för dig att vi ses på fredag din lilla loppa!

Sen vid halv 8 tiden kom Caroline hit. :)
Så stack vi ner och hyrde film och handla grönsaker, dippa osv! :D

& vi hyrde filmen Blonde Ambition.
Faktiskt en helt ok film :)

Sen har vi bara mystmystmyst resten av kvällen. :)
Du är min bästa vän, och jag är sååå lycklig att jag har dig!
Caroline & Pernilla, evig vänskap!
Bästa vänner livet ut!! Ellerhur hjärtat!? ♥

Nu stack precis Caroline hem för ett tag sen..
Så nu sitter jag här och degar.. tråkigt men sant :P

Ska nog snart hoppa i bingen, rätt trött faktiskt.
Är ju jobbigt och shoppa vet ni.. höhö! :D

Imorgon får vi se vad som händer, orkar inte planera in nått iaf!

Godnatt!

/ Lillanilla.              BRAAA jobbat idag Mif !! :D

  

Somsagt, Tack för idag gumman!
Du är bääääst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback