Mera shopping.

Heejsan!

Idag vaknade jag upp vid 12 tiden..
Äckligt skönt o sova så länge ska jag säga! :D

Käkade lite lunch osv med Pappa och hans bästa vän.
Mysigt :)

Sen chillade jag bara, kolla lite Grey's :)
Och vid 5 tiden kom Mamma hem.

Så då stack vi till stan o shoppa lite till.
GREEAT!

Hämtade även upp ett paket som var besällt från internet.
En massa fina saker till Pernilla.. me liike! :D

Handlade en tröjtunika, linne och shorts idag. :) Nöjd.
Sen ur paktet fick jag en hel del fina underkläder.. grr ;)
Och en bikini, som var äääckligt snygg! baah :D

Sen under kvällen har jag bara tagit det lugnt, kollat film osv.
Och sen gjort vid Mammas naglar, duktig som man är! :D

& imorgon blir det ännu mera shopping med Jennifer.
Shit, lär ha shoppat för en månad framöver nu.. men det är underbart! :D

Sen imorgonkväll blir det förmodligen en runda till Amir's lilla jobb och äta, gooott!
Sen mys på kvällen. hihi!

Nu ska jag iaf fortsätta va social på msn!

/ Lillanilla.             I'm out, I'm closeing a chapter..

image302


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback