Måndag.

Helluuu.

Idag började dagen med att jag vakna upp.. och åt en stengod frukost!
Dvs, flingor :D hahah!

Sen gjorde jag inget mer vettigt typ.. dega framför tvn.
Sen gick jag ut och sprang/powerwalka en stund, duktig som man är! :D

Efter deet, hoppa jag in i duschen och gjorde mig iordning.
Sen stack jag och hämta min systerson på dagis :)

Sen vid halv 7 tiden kom Chrille hit och hämtade mig.
Sen stack vi och handla godis, sen hem till honom..
Där Pierre och Amir redan befann sig :)

Sen kom lite till folk, sen började vi titta på filmen.
Get rich or die tryin' - minst lika bra som sist :D

Och nu kom jag precis hem därifrån :)
Sitter bara på msn och flummar och snackar nu..

Imorgon, ska jag först ner och nygga på naglarna..
Sen vidare upp till stan och sola tänkte jag :) niiice!

Nu ska jag iaf fortsätta vara social på msn, ha det jäääs!

/ Lillanilla.                  och vänner är faktiskt bättre än seinfeld.. hihi! :D

image273

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback