Jobbigt..

heey!

Idag vaknade jag upp av att jag hade en mardröm.. och ja, man kan faktiskt kalla det en mardröm! :p
Tack vare Rebeccas tidiga telefonsamtal kl 8 imorse drömde jag just den drömmen.. helt sjukt!

Gick iaf upp vid halv 11.. latade mig osv.
Sen började jag städa mitt rum, la iordning min tvätt samt mammapappas :) hihi.

& sen när mamma hade kommit hem från jobb så åkte vi och handla.
lite mat och så, sen handla jag glass till min lilla hals..

usch och tvi, :( blir bara sämre och sämre, blir det inte bättre tills fredag ska jag gå till vårdcentralen och kolla upp det om det är halsfluss eller bara ett vanligt halsvirus..

Över lag så har denna dagen inte varit en av dom bästa på länge..
Den har varit minst sagt jobbig.. tankarna har snurrat hunder i huvet på mig och jag har försökt nå fram till svaren ikväll.. .
utan framgång dock!
Vad är det svåra, berätta det för mig? Ta dig i kragen nu förfan!

Imorgon ska jag iallafall in till stan och handla den sista presenten till Rebecca..
sen ska jag även fika med Sandra. :)

& snart är det helg, äntligen!!

nu blir det bingen, ha det gött!

/ Lillanilla.                             tacka gud att jag har mina tjejer iallafall!! ♥

image270

Kommentarer
Postat av: thomsen

jag vet!! jag fick en klump i magen när jag såg honom jag bara SHIT!.. jaa det är han.. lille björn :)

Postat av: Pernilla

haha, det kan jag förstå.. shit! :D
Ses vi imorgon btw?

2008-03-06 @ 22:11:53
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback