Jenni&Nilla <3

Heey!

Igår så chillade jag under dagen, sen kom Jennifer hit vid halv 6 tiden.
Så planderade vi lite, sen såg vi på hockeyn.

Galet spännande match, och jag var faktiskt imponerad!
Otroligt skönt med vinst, keep up the good work!

Efter matchen så hoppa jag in i duschen osv..
Sen gjorde vi oss iordning och tog fram vinet! Ah, underbart!

Vid halv 12 tog vi bussen in mot stan..
Träffade ett par barndomskompisar också.. riktigt skoj! :D

Väl inne på Etagé var vi väl vid halv 1 eller nått..
Riktigt ball!

Träffade en jävla massa där inne också..
Kända som lite mindre kända personer.. ellerhur Nina? ;)

& sen fick jag äntligen pussat lite på Nina..
Som har varit borta i över en vecka, bah!
Men skönt att ha dig hemma igen darling. ♥

Men kvällen var en solklar Jenni&Nilla kväll, verkligen!
Har aldrig det så roligt med någon annan som jag har med dig gumms!

& fullast på stället var nog Pierre&Amir.. att ni aldrg kan sköta er.. ;)
hahaha, nää skoja bara! :D

För fullast på stället var helt klart Amanda Bylund..
Som dessutom skulle sova på bortaplan inatt, grr! ;)
Fick du jackpott gumman? :D

Vid 4 tiden stack jag och jenni hem..
Sen blev de lite mys, och sen däcka vi :D snaark!

Och btw, gårdagens låt måste bli : Laaaay your love on meee..
Klockren! :D

Idag vaknade vi vid 12 nångång, övertrötta! :P
Sen dega vi som fan.. och sen vid 2 tiden stack vi in till stan.

Åt ju självklart bakismat på Donkan.. och GOTT var det ska jag säga! :D
Åt väl upp dom 3 kilo jag gått ner kan jag tänka mig, hahahah!

För aaatt, Deffen är ju överskattad!
Hahaha, in your face Amir&Pierre. ;)

Kom hem för ett tag sen, har bara degat sen dess.
Och nu är Jennifer påväg hit igen, min slyna! ♥

Ikväll får vi se vad vi ska hitta på..
Kanske blir en liten mystund med Amir&Pierre. ? :)

Men aja, ha det gytt!

/ Lillanilla.                ibland är livet för bra för att vara sant alltså! :D

image296

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och btw, gårdagens låt måste bli : Laaaay your love on meee..
Klockren! :D

pernilla, sluta göra så att jag alltid har rätt. inge kul då ju =(.. för jag sa ju att låten var bra, men typ hatade den :O å nu har du ju än en gång fattat det som jag redan visste (H)

2008-03-24 @ 19:47:01
Postat av: Pernilla

Hahaha, du Micke.. nu får du lugna dig.
Låten gick om och om igår det var därför det var kvällens låt.. det betyder inte att jag tycker om den för det ;)

Postat av: Nina

Ja där var ju lite folk som man kände där som sagt *ler*... Vet dock vem jag var gladast över att träffa, kändast eller inte =)

Underbart att träffa dig igen, saknat dig masssssor ju :'(

2008-03-26 @ 19:01:09
URL: http://n1na.blogg.se
Postat av: Pernilla

Det kan jag förstå. :)

Underbart att få träffa dig också igen..
Lämna mig aldrig sådär igen. :$ (L)

2008-03-26 @ 20:08:47
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback