Jävla blogg.se!

Hejhej.

Jag är fullt medveten om att jag inte uppdatterat sen i tisdags..
Men blogg.se är helt sjuka ibland.. shit!

Men iallafall.. I Onsdags, så var det mycket fixning osv under dan..
Sen vid 3 tiden så åkte jag hem till Caroline :)

Sen mös vi, käkade lite smörgårdstårta.. MUMS! :)
Och drack lite vin, i vanlig ordning!

& vid 6 tiden tog vi bussen till istadion :)
Såg matchen, Mif - Leksand.. och vinst blev det! Underbart.

Efter matchen stack jag hemåt & då stod Jennifer utanför mig och vänta :D
Snabbt in och gjorde vid sig och bytte om.. sen hämta vi upp Caroline..
Och vidare hem till Fredde. :)

Och då befann sig dom såkallade " grabbarna på nedre " redan där. :P
Hade det iaf trevligt, tack vare Jennifer och Caroline. ♥

Sen blev det två bilar upp till stan och Etagé.
Iallfall för vissa.. menmen!

Dagen efter vaknade jag och Jennifer upp laagom döda..
Sov typ 2 timmar på hela natten.. telefonen ringde ju HELA tiden! :P

Sen stack Jennifer hem vid 10 tiden..
Och jag gick ner och byggde på mina naglar, fiint blev det! :D

Sen hem, tog en låång powernap.. helt underbart! :D
Sen vakna jag vid halv 7 på kvällen.

Hoppa in i duschen osv, sen kom Herr P hit. ♥

& igår Fredag, så vakna jag upp vid 9 tiden.. hoppa in i duschen osv :)
Sen körde Mamma mig till Caroline vid halv 12.
Blev ännu lite fix osv där, sen körde hennes far oss till Centralen vid 1 tiden.

En fördrink där tillsammans med folket, sen var det dags och sätta sig på bussen..
Upp mot äckliga Ängelholm för att se Mif möta Rbk.

Angående själva matchen så finns det inte mycket och säga..
Första perioden såg faktiskt bra ut, sen när vi hade greppet om dom..
La vi oss och gav upp, i dessvärre vanlig ordning.. detta håååller inte!!

Efter matchen åkte vi hemåt.. sen blev det lite skillda håll..
jag, caroline, glenn, ahlin, johan och linda stack och käka, goott!

Sen efter en stund skulle herr och fru svensson hem till hunden :D
så vi andra stanna kvar en stund till.

Sen vid 9 tiden tog vi en taxi upp till lorens..
var lite sociala där, sen vid halv 12 stack vi hemåt.

Lagom döda kan man väl säga.. ellerhur? :P

& idag vaknade jag upp vid 10 tiden.. kunde inte sova mer fast jag ville. :(
Käkade lite frulle o så, sen har jag inte gjort mycket mer..

Idag får man se vad som händer.. var snack om filmkväll hos Glenn iaf :)

btw, Glad Påsk eller nått.. haha!

Nu ska jag iallafall bege mig.. ha en bra påsk allihopa!

/ Lillanilla.                 it's time to face the truth...

image292

Kommentarer
Postat av: asaandra

du har pratat med mig. Snyft ='(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback