Hos Jennifer.

Tjoho.

Idag vaknade jag vid 10 tiden.. av min härliga alarmklocka :D
Man blir helt kickad av den alltså.. sjukt niice!

Sen snacka jag lite med Rebecca på telefon.
Och sen hoppa jag in i duschen och gjorde mig iordning..

Åkte in och träffa Jennifer i stan vid 1 tiden. :)
Gick och åt, mums!

Sen gick vi en runda i stan.
Handla en skitfin poncho.. oh, älska! :D

Endast en sak idag.. haha, får lugna mig lite nu..
Shoppat 3 dagar i rad fan.. haha, inte bra.

Och nu sitter jag hemma hos Jennifer.. hon är inne i duschen.
Och gör sig ännu hetare än vad hon redan är.. grr ;)

Sen ska vi hem till mig, fixa oss lite osv.. Sen träffa Pierre&Amir ikväll :)

Nu ska jag iallafall kila.. Ha en supernajs fredag!

/ Lillanilla.           med fina komplimanger kan man tydligen komma långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback