Helgen.

Tjoho.

Då ska det blir en liten uppdattering från helgen tänkte jag..

I fredags jobbade jag hela dagen.
07.30 - 15.00. jäsjäs!

Efter jobb stack jag upp till stan och in till mammas jobb och hämtade min väska och så,
som jag skulle ha med mig till Rebecca.

Efter det stack jag upp till Centralen och tog tåget hem till Rebecca.

Sen när jag kom dit så var jag lagom slö likså Rebecca och Emaa.
Så vi degade isönder ett tag.

Sen började vi göra vid oss :)

Rebecca skulle ju ha sin födelsedagsfest/80talsfest under kvällens gång..
Och vid 7-8 tiden började folket rulla in.

Riktigt trevligt.
Sen när alla vart samlade så började festen balla ur fullständigt på dansgolvet iallafall.
Haha, men riktigt kul hade vi iallafall :D

Sen stack folket hem vid 2 eller nått.. hade ingen koll på tiden under kvällen ska jag säga :P gaalet.

Sen slutade det med att jag, sophie, rebecca och emma låg och snacka skit i typ två timmar :D
riktigt skönt.. vilka förstående vänner man har, helt sjukt :) underbara, helt klart!

Sen vaknade vi upp vid 11 tiden i lördags.. lagom döda.. jag var det iallfall :P

Sen stack Emma och Rebecca och handla käk, sen åt vi.. muums! :D

Och vid två tiden tog jag tåget hem, och var hemma vid halv 4.
Sen tog jag en lång powernap, haha! :$

Och sen tillbringa jag kvällen tillsammans med dom bästa och såg Melodifestivalen. :)
Myspys!

Och sen var väl kvällens höjdpunkt en viss persons sms och så. :)

Och idag vaknade jag vid 11 tiden.. sen gick jag ner och käkade lite frulle :)
Sen hoppa jag in i duschen och gjorde vid mig, sen åkte jag med mamma in till stan.

Fynda skitmycket, riktigt nöjd! :D
5 tröjor och lite underkläder för under 200:- !! Helt sjukt, men är somsagt jättenöjd! :D

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket.. var lite halvtplanerat en tur till Bunkeflo, som vi sköt upp till veckan istället.
Bättre med tiden och så då :)

Så ikväll ska jag bara va hemma o mysa med mamma, hade jag tänkt :)

och förresten, GRATTIS Caroline till jobbet!
You're gonna kick ass! :) älskar dig jättemycket hjärtat.

nu ska jag iallafall bege mig.

ha det gött!

/ Lillanilla.                bild på mig och sophie sen i fredags, fler bilder kmr sen ^^

image272


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback