Great.

tjabba!

Idag var det jubb som gällde, blev dock annerlunda jobb denna gången..
Blev anställd för dgen hos min Pappas bästa vän, för att städa hans hus..
I sådär 3 timmar, vilket verka chill tyckte jag :)

Gjorde iallafall det, och vid 3 tiden kom han hem och såg sit " nya " hus..
Och gud vad glad han blev.. " nu kan man spegla sig i golvet förfan.. "
Var kommentaren jag fick, hahah! :D Kändes bra!

Som tack för städningen, fick jag 1000 kr!!
Fattar ni, helt sjukt ientligen.. haha, men riktigt glad blev jag iaf!
Blev även sagt att det är en gång i månadenstjänst.. underbart :D

Efter jag var klar där, åkte vi och fika.. hem till Pappa och åt kaka, mums! :)
Sen åkte jag med Pappa och hämtade Mamma på jobb..
Och sen åkte vi och handla biljetterna inför morgondagens match till mig och Caroline.

Sen efter deeet, stack vi in en snabbis på systemet.. inhandla lite därifrån också..
även till morgondagen. ;)

& resten av kvällen har jag inte gjort ett smack..
det har snackats lite angående resa i sommar, dags och göra planerna exakta nu känner jag..

Nina, jag hoppas du har det underbart där uppe.. det förtjänar du! :)
Jag saknar dig och jag kommer sakna dig ännu mer imorgon.....

Morgondagen då, blir förmodligen en snabbis in till stan..
Sedan hem, fix och ordning.. hem till Caroline och käka och dricka gott.. :D
Också vidare till hockeyn.. läängtar!

Både efter det ena och det andra..
Herr P, infinn dig på istadion imorgon.. :)

Idag gjorde mamma och jag en deal, på lördag ska hon färga mitt hår!
Vilken färg dock?
Brun, vilket min narturliga hårfärg är? Eller svart, vilket jag haft innan som jag passar BRA i?

hum.. får bli en funderare där känner jag.. :) blir nog bäst så, haha!

Nu ska jag iallafall slänga mig i sängs och se på lite vänner, oh.. loove it!

natti natti.

/ Lillanilla.                       you can't handle this no more..

171572-289

Kommentarer
Postat av: !!!!

Hoppas vi får biljetter så man kan träffa dig :$

2008-03-18 @ 23:16:18
Postat av: Pernilla

Haha, smart och inte skriva att det var du Pierre aka Herr P.. ah, sötnos! :)

Postat av: Nina

Jag gör mitt bästa för att ha det bra, men tankarna försvinner tyvärr inte trots jag är här :/
...(L)

2008-03-19 @ 00:02:31
URL: http://n1na.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback