Fredag.

tjeena!

Idag började dagen med att jag vakna upp och dega som fan. ^^

Sen vid 3 tiden åkte jag med Pappa och hämtade min systerson, Linus.
Sen stack vi ner o handla o lite sånt.

Efter det, var jag barnvakt ett tag.. sen vid 5 tiden, fick jag snabba mig som fan!
För sen kom Pierre och hämtade mig och sen körde vi hem till Chrille.

Och sen stack jag, pierre, chrille och henke till amir's lilla jobb och käka, muums!

Efter det så åkte vi hem till Amir och chillade lite.. sen vidare till Let's Go.
Degade där lite.. inget kul direkt, inte när man är nykter iaf. ^^

Sen körde vi en massa runder i Limhamn :P
Och sen körde vi til Bunkeflo, och sen körde Pierre mig hem.. tack baby. :)

Nu sitter jag här och degar bara.. pratar med Pierre typ. hihi :)
Imorgon får man se vad som händer under dagen
och sen blir det myyys med Caroline ♥

Aja, ha en fortsatt najs fredag & kröka mycket! ^^
Eftersom jag är så duktig och har en vit helg, lalala :D

/ Lillanilla.                     life is what you make it..

image279


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback