En massa shopping & nyklippt.

Hallåå!

Idag vaknade jag upp vid 10 tiden, skönt o sova lite länge faktiskt.. ^^

Steg upp och gjorde vid lite frulle.. åt faktiskt bara knäckebröd.. DUKTIG! :D

Sen hoppa jag in i duschen osv vid 12 tiden..
Gjorde vid mig, sen stack jag in till stan vid 1.

Och slösa pengar, självklart.
Men blev otroligt nöjd, och jag fick myycket!

En vårjacka, ny väska, ny sjal ( till jackan. ), smycken, skor,kjol..
det var nog alles, men riiktigt fina saker.. oh, är så glaad!

Jag förstår inte att shopping kan göra en så glad..
Helt sjukt ientligen.. men, jag klagar inte! :D

Sen stack jag hemåt, lämnade påsarna..
Sen gick jag ner till centrum och klippte&färgade håret.

Blev snyggt faktiskt.. ellerja, de kommer väl bli det..
När jag vant mig.. höhö. :D

Sen nu ikväll har jag inte gjort alldeles för mycket..
Kollat på Kniven i hjärtat - sjukt bra film alltså!

Nu ska jag hoppa i säng, snuvig o förkyld som man är! :(

gonatt gott folk!

/ Lillanilla.             någon mer som vill till värmen.. typ nu?!

image301
Bilden e tagen idag, dock innan besöket hos frissan.. :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Du får ju lägga upp en bild EFTER besöket snäckan :P

Postat av: Pernilla

Haha, det kommer. :D

2008-03-27 @ 19:42:57
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback