Utflyttningsfest & 20årsfest.

Tjabba!

Sådär ja, nu e jag typ back on track igen.
Helgen var helgalen alltså.

I lördags degade jag sönder hela dagen typ.
Vid 8 tiden kom Jennifer hit, fixade o dona.

Sen åkte vi in mot stan.. och vidare hem till Emelie.
Som flyttar till Dalarna och därav utflyttningsfest.
Mötte upp resten av folket där hemma;
Jimmy, Micke, Michel, Viktor, Mattias, Paula, Johan, Hampus & Johan.

Satt och nörda oss och hade trevligt o drygt 2 timmar.
Sen blev det lite fyllefotboll. & vem gjorde mål? Jo, Pernilla ;) Såklart.. ^^
Och sen vann även mitt lag.. SÅKLART! ;)

Aja, det var lyckat iaf :)
Sen vid halv 12 tiden stack vi vidare mot Jaquelines 20årsfest.
Var mycke trevligt där.. träffade massa vänner som man inte sett på typ 5 år(?)
Sinnes, menja! Hade iaf trevligt.. trevligare än förväntat.. alltid bra. ^^ höhö.

Vid 2 tiden kände jag&jennifer att vi hade fått nog.. så vi hoppa på bussen och him!

Väl hemma vid 3 kanske.. sen däcka jag dödligtsnabbt.

Vaknade upp 7 timmar senare, åt en snabb frukost sen vidare till samlingen.
& sedan vidare till Limhamn för att spela match.
Matchen gick minst sagt skepp åt helvete, så jävla besviken.. fyfan.
Men såg även att jag hade lite stöd från läktaren.. dvs grabbarna :D thanks!

Efter matchen åkte jag hemåt, duschade och så.
Sen helstäda jag faktiskt mitt rum.. enormt duktig :D
Damma, damsuga och allt.. you name it, I did it ;)

Och senare kom Sandra hit, sen stack vi in till stan.. i ösregnet(?) menja. :D
Åt och så, som vanligt :D

Och sedan hem till mig, eller ja.. sandra gick ut och träffa sin lilla pojke medans jag gick hem.

Hade fullt upp på mobilen hela kvällen kan man väl säga.. men det var mycket trevligt :) hihi.

& idag vaknade jag upp vid 11, riktigt trött.. :S fatta inget, menja.
Var ju meningen att jag och min söta lilla mamma skulle åka in till stan.
Lämna lite cv och så, men icke!
Hon var spårlöst försvunnen och så var även min pappa.. haha.

Dom kom hem vid 3 och bara " TJA :D "
haha, men hej? aja.

Vid 1 tiden, dök iaf min sandra upp.
sen har vi superdegat isönder heeeela dagen och det har varit fett nice!
Hann även med en liten runda ner på pizzerian och åt.. grillspätt, wammi ! :D
Sen kom även några tyyper och gjorde oss sällskap och åt våra rester.. ^^ haha.

Men iaf, sen stack sandra nyss hem typ.. och nu e jag lagom sliten.
Ska snart hoppa i säng, för imorgon ska jag&mamma åka och lämna mina cvn! :D
Sen blir det även jubb imorgoneftermiddag också.

Alltså, inatt hade jag den sjuukaste drömmen.. fyfan.
Aldrig och jag menar verkligen ALDRIG kommer den bli sann..
Drömde om min väärsta ovän, ellerja.. ovän o ovän, men iaf..
Att vi blev " sams " och alltid blev bra :S usch & tvi.. aldrig!!
Kan inte beskriva med ord hur mycket jag hatar dig för allt du lyckats sabba för mig!
Just so you know!

Nu ska jag iaf bege mig, harre gött!

/ Lillanilla.               forever and ever?

  en ny klänning.. vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: jimmy

den klänningen var tyyyyp soomrig ?;) jättefin sötnos (L)

2008-06-18 @ 00:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback