Tisdag.

hejhej.

Idag vaknade jag vid 10 tiden, hoppade in i duschen och så.
Sen gick jag ner och åt frukost med mamma&pappa. :)

Efter det gick jag upp och gjorde mig iordning och så.
Sedan vid 12 tiden körde jag&mamma vidare till mobilia.

Gick runt där och lämna en massa cvn, typ överallt :)
Hoppas nu man får fatt in en intervju, hade varit skitkul!

När vi var klara på mobilia körde vi vidare till jägersro.
lämnade lite olika cvn även där :)
och sen åt vi lunch inne på kniv&gaffel. - dödligt god mat där!

Sen efter vi ätit upp och så, gick vi in på coop och handlade kalaskort.
Såna inbjudningskort till kalasgrejs. :P

Sen åkte vi hem, så skrev jag dom osv.
Inbjudan till mitt 20årskalas för släkten osv. ^^ gittgitt.

Efter det, körde vi och hämtade linus.. min systerson, på dagis.
världens sötaste är han! ♥

Sen him igen.. och då chillade jag mest.
Hade ett långt updatesamtal med amanda, min pumpkin som jag ska träffa imoorrn! :D ♥

& sen klockan 5 gick jag och hämtade oscar från dagis.
sen har jag passat honom hela kvällen, ellerja.. iaf till klockan 9.

Efter det begav jag mig hemåt.
Sen kom sandra&jennifer hit en runda. :)

snackade och lite så bara, fytusan vad glad jag är att jag har er tjejer!
ni är bääst. ♥

& nu sitter jag här, skahoppa i säng typ.. nu!

/ Lillanilla.                     Ibland krävs bara detdär lilla extra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback