Ny vecka.

Heej.

Idag är det Måndag och det är alltså en ny vecka.

Vaknade idag klockan 9, riktigt trött alltså.
Pappa kom in och väckte mig för att meddela att någon målare (?) skulle komma hit.
Så jag gick upp och åt frukost tillsammans med min pappa, syster & hennes pojkvän.

Men sen visade det sig att målarna inte kom förrens klockan 11.
Lagom glad jag blev då. ^^ hum nä.
Men iallafall.

Under dagen har jag inte gjort ett smack, bara tagit det lungt.
Det har faktiskt varit riktigt skönt.

Även haft terapisamtal med 2 av mina bästa vänner..
Dom har haft problem på vars ett håll, tyvärr.
Hoppas att allting löser sig, för er båda två.
Oavsett vad, så finns jag här i alla väder.. det vet ni. ♥

& ikväll har jag checkat på lite avsnitt från min Desperate Housewiwesbox.
Underbara serie.. när ska du börja igen?

Aja, det var väl allt för idag..

Förresten, vad tycks om min nya look?
Visst är den skitsnygg?
En kanonbra tjej fixade den åt mig, checka även in hennes ursnygga blogg vetja!
»
http://kiwiz.blogg.se

Tack för mig!

/ Lillanilla.             jag älskar mina tjejer, ni är guld!


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

vad gulligt skrivet =) tack själv

Postat av: syster

mkt fin blogg kan du hjälpa hennes syster me ler

2008-06-23 @ 23:24:42
Postat av: N I C O L E

Ja visst är de söta =)

2008-06-24 @ 15:14:44
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Hejsan! Jag behöver eran hjälp med en fråga på min blogg :) Jag hoppas du kan ta dig tid att svara på den :) Tack , Kram N I C O L E

2008-06-24 @ 17:04:35
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback