Lördag.

Hejhej. :)

Ja, i torsdags träffade jag Caroline vid 5 tiden..
Så gick vi en runda, sen så stack vi in och käkade på Kniv&Gaffel.

Det var jättemysigt, sen hade vi ett långt samtal också.
Vi kommer ta oss tillbaka till ruta 1 hjärtat.
Jag älskar dig. ♥

Sen kom även Jennifer och gjorde oss sällskap. :)
Så gick jag och handlade en sjal till min lilla mamma.
( som hon även blev jätteglad för, hihi. )

Sedan begav vi sos vidare upp mot stan.
Gick och handlade lite gott inför bion, sen gick vi bort och satte oss på EP-huset.
Tog en kopp kaffe där, mysmys. :) Eller jag&jennifer tog varm chocklad, och caroline kaffe!
Mindre viktig info, menja :D

& sen började bion.
Sex and the city - Enooormt bra var den, vill se den om och om igen för tusan :D

Sen efter bian skyndade vi oss vidare hemåt, var för sig :)
Väl hemma, så somna jag rätt snabbt, var jättetrött.

& igår, vaknade jag vid 11 tiden.. käkade frulle osv.
Sen tog jag det bara lugnt under dagen.

Vid 4 tiden åkte jag in till stan och mötte upp mamma, sen körde vi vidare till Maxi och storhandla. :)
handlade en massa gott och så.

Sen när vi kom hem, så kom grabbarna hit efter en stund.
Spelades lite kort o så under kvällen, sen stack dom hem vid 11 tiden.

Och då placerade jag mig framför tvn och såg Scream.
Alltså, filmen är urlöjlig, men man blir ändå lika rädd varje gång.. haha, sjukt :)

Sen somnade jag gott när pappa hade kommit hem från jobb vid 2 :)

idag, vaknade jag vid 11 tiden.
Gick ner och åt upp resten av mina jordgubbar som jag handla igår, :D hihi.
SÅÅ gott!

Och sen nu under dagen har jag inte gjort så mycket..
Kollat lite på min Desperate Housewiwsbox. :D hihi.

Hann förresten med att handla hårfärg igår..
Så ikväll, blir jag svart igen :D hihi.

Aja, ikväll ska jag på middag hos mina kusiner. :)
Sedan blir det myspys med jennifer. ♥

Förresten, nu är det bara 16 dagar kvar tills jag fyller 20 år.
Shit vad jag längtar, ska bli underbart! :D

menmen, nu ska jag bege mig.
ha en underbar helg mina vänner.

/ Lillanilla.              Du är min Mr Big.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback