hela sverige ler!

Hello.

Idag, vaknade jag vid 10 tiden.. faktiskt utvilad, skönt :)
Hade ju fått för mig att jag skulle cykla in till Malmö, men vädret svek mig.

Så det får bli en annan dag :)
Istället så tog jag bussen in till stan vid halv 2.
Träffade Chawan, även kallad min lilla ciwawi ( som i hunden ^^ )
Det är en tjej från mitt lag för er nyfikna jävlar.

Fikade osv, mys! :)
Sen kom även Jimmy&Jonas även förbi och sa hej. :) trevligt.

Gick en liten runda inne på Hansa också, hitta dock inget :( isch.
Stötte även på min Jennifer där. Vi två på Etagé imorgon snäckan! ♥

Sen vid halv 6 tiden kom min syster och hennes pojkvän hit och hämtade mig..
Och körde mig till träningen.
Som för övrigt gick skitbra idag.. hade dock fysträning, så man e bra trött nu kan jag meddela :P

Planer inför morgondan då.. ska gå på Moa ( min systerdotters ) skolavslutning tydligen :)
Sedan in till stan och fixa naglara, tack gode gud. För dom ser ut som.. ja, jag vet inte vad.

Men till kvällens och dagens höjdpunkt;
Sverige vann över Grekland, första matchen i EM!
Hur jävla underbart är inte det!? & Zlatans mål.. vilken gud han är!
Petters mål var också klockrent.. Men, jag säger det igen; KUNG ZLATAN!

Nu, ska jag iallafall bege mig.
Sängen kallar, you know.

/ Lillanilla.           for you, I could give up my life..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback