Ännu mer regn + träning.

Hejhej!

Sådär, nu har även denna dagen gått förbi..
Och den har bestått utav regn. :( och sol? :S hm.

Under dagen var vädret extremt tråkigt, och sen mo kvällen sken solen upp? Haha.
Lagom knasigt, men visst.

Min dag tillbringade jag i stan, betala för naglarna som jag fick gjorda igår. :)
Sen handla jag present till Paula som tar studenten imorgon, grattis hjärtat!

Och sen har jag tränat ikväll..
Och det var minst sagt hemskt!
Vädret idag, var heemskt.. alltså gud.
Ena studen frös man och andra svettades man ihjäl!
Nej usch, låt oss få SOLEN tillbaka på heltid nu.. :D

Efter träningen kom Sandra hit :)
Jag cyklde ner och mötte henne vid tåget, sen gick vi och handla.

Träffade även på några typer.. ^^

& sen har vi bara varit här hemma ikvll och checkat film!
Sandra&Pernilla - vi är bäst tillsammans! ♥

Men nu ska jag iaf kila vidare.. hoppa i säng dvs!

/ Lillanilla.                ljudet av ett hjärta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback