Världens bästa film.

Goddag.

Idag vaknade jag inte försen vid 1.
Somnade dock inte försen 3 inatt så då kan man väl förstå varför jag vaknade sent. :P

Gick iaf ner och åt bullar och så, samtidigt som jag kollade på Våra Bästa År, såklart!
Sen efter det så bläddra jag lite så kom helt plötsligt världens bästa film upp..

Och det såklart Grease!
Där snackar vi verkligen en enastående film!

Så den slutade typ nyss och nu sitter jag och kollar in gamla avsnitt av Idol.
Haha, vilka idioter det finns alltså.. helt sjukt.

Aja, idag sker det inte för mycket.. rätt skönt faktiskt.
Har haft rätt mycket att göra den senaste tiden, så ibland är det skönt att bara va hemma.

Ikväll blir det lite filmys osv iaf med Malin, får se vilken film vi ska se.

Men nu ska jag kila, ha en bra dag allihop!

/ Lillanilla.     Bortglömd? Osynlig?


En bild på mig och caroline från i lördags.
Haha, servetten har jag där den är för jag inte ville spilla på min outfit, haha!
Jag älskar dig Caroline, tack för du är den du är!


Kommentarer
Postat av: ???

Var inne och kikade runt i din blogg idag igen och får ju säga att den är intressant att läsa =)du är en väldigt intressant tjej .. Och som jag sa förra gången jag läste din blogg och komenterade den !! söt tjej =)

Har tyvärr ingen blogg själva så jag kan visa vem jag är =( men adda min mail om du är nyfiken !
[email protected]



Kram

2008-07-15 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback