Resa Resa Resa..

Heey.

Idag har jag först varit en runda på Mobilia.
Gick in och snackade lite med tove, längesen man såg dig.
Du är underbar gumman! ♥

Sen kom Mamma, så gick vi lite rundor där inne.. :)
Och sedan körde vi och handlade lite mat.

Sen när jag kom hem så kom grabbarna hit.
Så snackades det lite resor osv..

Sista minuten resa.. Avgång på Lördag.
Är riktigt taggad.. fyfaaan! :)

Sen chillade vi bara och så, och vid 9 tiden stack grabbarna hem.

Nu sitter jag här och bara luffar, snackar med sandra på msn.
Så jävla skönt att ha dig hemma igen, jag ääälskar dig!
& tack för du förstår, verkligen!

Imorgon, blir det beachen igen.. fick ta en paus därifrån idag dock.
Helt sönderbränd känns det som, iish!
Men imorgon, då jiivlar. ^^
Vi satsar ju på brännan ellerhur jennifer :D ?

Men nu ska jag faktiskt fixa lite här och se Sex and the city som börjar om 10 min.

Godnatt gott folk!

/ Lillanilla.   Varför, säg bara varför? Kunde du inte bara hållt käften den kvällen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback