Regn och åter regn.

Tjenare!

Vart tog solvärmen vägen? :( Nu är det bara regn och åter regn igen.. usch.

Aja, idag när jag vakna fick jag värsta kicken av att träna..
Så jag sprang ut och sprang en runda.. alla är säkert chockade!
Men man måste ju hålla sig i fom nu under sommaruppehållet.

Blev dock bara en kort runda eftersom det började regna.. :(

Sen duschade jag och fixade mig lite.
När mamma kom hem fårn jobb åkte vi hem till min faster..
Där det blev lite snack och så, fick lite saker av henne tills mitt släktkalas på lördag. :)

Sen körde jag och mamma och handlade.. även en tur in på systembolaget.
Där jag snart kan handla.. oh, underbart!

I helgen, blir det följande;
På Fredag ska jag på kusinträff, ska bli kul faktiskt.
Så sällan man träffar alla kusinerna så.
Kommer förmodligen bli en rätt tidig kväll..

För på Lördagmorgon ska jag upp tidigt och hjälpa mamma&pappa i lokalen och fixa.
Tråkigt att man inte får tillgång till lokalen ngn dag innan själva festen, men så är det.

Sen på Lördag blir det ju firande för mig, wiho! :D Ska bli jättekul.

Ikväll har man suttit och kollat och snackat resor med grabbarna.
Och nu är det bestämt, trodde det blev Rhodos.. men icke.
Alanya ser det ut att bli.. ska bli skitkul! :D Verklingen.. för lite sol&bad behövs!!

Men nu ska jag iaf slänga mig i säng och se sex and the city!

Jovisst förresten.. hörde på radion innan idag att hela vännersåpan ska även nu bli en film!
Hur jävla gött är inte det? Först blev sex and the city en film och nu vänner.. my god!
Den ska ju ses, det kan ni räkna med! :D

menmen, sleep tight!

/ Lillanilla.               jag orkar inte klättra upp och sen klättra ner....


Kommentarer
Postat av: jimmy !

min låt ju... <3

2008-07-09 @ 17:09:59
Postat av: Pernilla.

Haha, jaså? Det är väl inte du som gjort den? ;)

Postat av: jimmy

nä men vet du mena mig ;) (K)

2008-07-09 @ 22:15:07
Postat av: Pernilla.

Haha inte direkt faktiskt. :D

2008-07-09 @ 22:34:27
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback