Min födselsedag.

Hejhej.

Idag är det min födelsedag, 20 år idag.. grattis till mig :D

Dagen började med att jag åkte in till stan och träffade Jennifer.
Min babe, hon e för underbar alltså.

Vi gick och käka sen shoppa lite.. dock inte jag, men hon gjorde :D
Det är ju alltid så, när man väl vill handla hittar man inget. :(
Men sen när man inte ska handla, då hittar man allt. Uschja.

Vid 5 mötte jag upp Mamma så åkte vi o handla tårta :)
Sen gjorde jag ett besök på systembolaget och handla min första cider.
Så jävla underbart alltså! :D

Sen åkte vi hem och fixade lite käk och sen såg vi Viktoriadagen.. fiina artister ;) grr.
Och sen åt vi även tårta, mumms! :D

Nu sitter jag här i sängen och kollar på sex and the city.. looove it!
Ska nog snart hoppa i säng känner jag, är lite trött faktiskt.

 Måste bara tacka alla som har ringt och smsat idag, det betyder mycket! :)
Så tack, tusen tack.

/ Lillanilla.         ibland måste man bara se saker&ting från ett annerlunda perspektiv.

Kommentarer
Postat av: ???

Får ju säga grattis på födeledagen =) Söt tjej...

2008-07-15 @ 00:16:15
Postat av: Pernilla

Tack & Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback