Mera shopping.

Hello.

Idag vaknade jag först lite över 8.. utav en dröm, som var verklighet.
Ellerja, två drömmar som var verklighet. En plågsam sådan.

Somnade om och vaknade upp vid 11.
Åt frukost och så, ringde & boka tid till att fixa naglarna imorgon.

Sen hoppa jag in i duschen och fixade mig och begav mig upp mot stan.
Skulle försöka hitta en liknande kjol som jag köpte igår, fast i svart.


Dock blev det ingen jackpott på varken mobilia eller triangeln.

Men på storgatan, där hade dom den!

Och endast 1 kvar i min storlek.. Då blir man lycklig! :D Vilket jag blev, såklart!


Sen mötte jag upp mamma så körde vi och handla :)

Lite grillat och dricka till Kusinträffen imorgonkväll.


& sen måste jag bara få klaga lite.. vart tog värmen vägen?

Den 28 gradiga värmen? Den saknar jag! :(

Det är ju Julimånad, då ska de vara stråålande sol.. men inte här inte, såklart! :(


Aja, nu ska jag faktiskt hoppa i säng.


/ Lillanilla.        What do you want from me?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback