Måndagsmys.

Heey.

Idag har jag inte gjort något särskilt alls, iaf inte under dagen.
Legat och schtekt till säsong 4 av One Tree Hill.
Som även nu är färdigsedd, haha.. nörd är man ju! :D

Senare vid 6 tiden åkte jag och mamma in till jägersro och åt middag. :)
Otroligt gott, som alltid!

Sen kom även Caroline dit och mötte upp oss. :)
Och sen körde vi hem till mig.

Pratades vid lite och sånt, sen gick vi ner och handla lite gott :)
Sen hem till mig igen och mös ordentligt! :D Hihi.

Ingen förstår mig så bra som du hjärtat.
Du är verkligen sänd från ovan! ♥

Vid halv 11 stack Caroline hem, och då la jga mig och kollade klart på One Tree hill.
Hihi. Man blir ju helt besatt vafan :D haha.

Nu ska jag iaf fortsätta vara social med folket på msn.
See ya!

/ Lillanilla.                 Jag förbannar dig fortfarande på någon nivå.....


Julfesten -07... Ignoera Nisse på bilden här, haha.
Jag älskar dig Caroline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback