Måndag.

Tjoho.

Idag är det Måndag och jag har fakiskt inte gjort ett smack idag.
Och skönt har det varit!

Vaknade idag av ett sms från Robin.. sen gick jag upp & fixade lite frulle.
Och såg One Tree Hill, my loove!

Sen i eftermiddags skulle jag ientligen ner och tränat lite, men jag råka somna ist.
Haha, antar att suget inte fanns där? :P Aja, måste träna imorgon..
Snart är uppehållet från fotbollen över och då vill jag inte typ ligga och spy efter 5 min..
Haha, vilket jag lär göra om jag inte sätter igång och får fart i min kropp igen.

Aja :)
Nu sitter jag iaf här och ska strax sätta på en film tänkte jag.
Är så sådant myshumör idag, men här är ingen att mysa med.. blää! :(

SItter faktiskt och lyssnar på lite gamla godingar just nu..
A-Teens, haha. Minns när man var liten och hade värsta danserna till deras låtar.. haha, sött.

Nu, ska jag iaf ner och fixa lite och sedan lägga mig och kolla på film somsagt.
Ha en najsig måndagkväll.

/ Lillanilla.             You are my suger rush..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback