Kalas.

Helloj.

Idag har jag inte gjort ett smack under dagen.
Umgicks med min systerson Linus ett tag, han kom in till mig och väckte mig.

Sedan låg vi kvar i min säng o mös och sjöng sånger han sjunger på sitt dagis..
Han är bara för underbar den pojken.. verkligen. :)

Har även smsat med en gammal vän idag, jättelängesen man hörde ifrån honom..
Därav det var så kul att äntligen höra ifrån honom litta.

Sedan vid 6 tiden åkte jag&mamma hem till min nestkusin som även fyllde år idag.
Så det blev lite kaffe o kaka där hemma.. sen vid 8 åkte vi hem igen.

Pratade lite om allt mellan himmel och jord då med mamma, sen såg jag Pussycat Dolls.
Underbara serie, som snart är slut dessvärre.. blää!

Och nu håller jag på att ladda ner filmen Honey.. där snackar vi bra film, ellerhur Bex? :D

Imorgon, ska jag en tur till ikea med Caroline.. sen blir det mys hemma hos henne imorgonkväll :)
Kommer säkert bli en helmysigdag med min bästa vän. Inget tvivel om den saken iaf.

Nu har dagen update iaf kommit, enjoy.

/ Lillanilla.    tur jag har mina tjejer iaf.


Ah sommar.. geee mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback