Helgen.

Tjallå.

Denna helgen är nu också över.

I fredags,började dagen med att jag får ett sms av jennifer där det står att hon klarat sitt körkort.
SÅ JÄÄÄVLA KUL!! Grattis hjärtat, åter och åter igen!! :D
Så under dagen kom jennifer&sandra och hämtade mig så körde vi och åt och sa hejdå..
För sandra&jennifer åkte ju till magaluf igår ( lördag. )
På kvällen åkte jag och mamma en sväng hem till mina kusiner på besök :)
Sedan blev det en myskväll hemma. Riktigt mys, thanks :)

& igår tillbringade jag min dag hemma typ.
Låg hela förmiddagen och eftermiddagen i trädgården och schtkte! :D

Vid halv 6 körde vi vidare till Skanör för att fira min mammas kusin :)
Kvällen var trevlig, absolut.
God mat, god dricka och sen blev det lite dans med släkten och så, haha. :)

Vid 3 tog det slut och jag däckade minst sagt snabbt när jag kom hem.

Idag, vaknade jag vid 12 tiden.. skönt att sova länge :)
Sen har jag kollat One Tree Hill idag. älskar verkligen den serien!
Så jääävla bra, god! :D

Sen ikväll får vi se vad som händer, :) orkar nog inte göra något tror jag. ^^ haha.

Men nu ska jag faktiskt fortsätta kolla på one tree hill iaf :D

/ Lillanilla.           kärlek, vad är kärlek ientligen?


Kommentarer
Postat av: malin syster

kärlek är ngt fint syster som jag har till dig <3

2008-07-06 @ 20:56:09
Postat av: Pernilla

Tack :) Detsamma <3

Postat av: hemlig beundrare

du är den finaste jag sätt fan

2008-07-07 @ 16:36:50
Postat av: Pernilla

hemlig beundrare: Okej.. tack så mycket.

Hur var namnet på människan som döjer sig bakom " hemlig beundrare " ?

2008-07-07 @ 23:59:05
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback