fredag-lördag-söndag.

Tjabba.

Sådär ja, nu är denna helgen också förbi. :)

I fredags kom alltså Jennifer hit, så fixade vi oss osv :)
Sen tog vi bussen in till jägersro där Peter ( kusin ) & Filip hämtade oss.

Sen körde vi in och hämtade Nisse ( som även lärde mig att snusa under kvällen )
Sen körde vi vidare hem till Filip. :)

Där befann sig redan Tobbe, Viktor och en kille vars namn jag inte minns.
Iallafall, sen börja hela öset.. fler o fler fölk dök upp, trevligt.

Hade en toppenkväll hemma hos Filip med diverse folk..
Tack alla för en otroligt rolig kväll framför allt! :D Får vi göra om, kommande helg? ^^

I alla fall, vid 2 fick jag&jennifer en superkick och begav oss i en taxi vidare mot Slagt.
Där vi även träffade på Robin o hans vänner där inne.. som fredagen innan. :P

Hade iaf hur trevligt som helst, en riiktig Nilla&Jenni kväll alltså. ^^ rawr!
Sen stötte vi även på Carolina&Sara från min gamla skola, hur kul som helst :)

Sen röjjde vi iaf hela natten lång, uuunderbart.
Vid 5 stack vi iaf.. kim&sunken hemåt och jag, jennifer, robin, carolina och sara..
Mot bk.. Och maten där halv 6 på morgonen satt som den skulle, verkligen! :D

Lite över 6 tog iaf jag&jennifer bussen hem till mig och däcka inom 2 sekunder kan jag meddela.
Dvs strax efter 7 på morgonen.

Sedan vaknade vi typ 2 dagen efter.. bakfulla och jävliga. fyyyfan vad dåligt man mådde! =/ uusch.
Gick iaf upp och hoppa in i duschen och försökte fräsha till sig lite.

Sedan körde Jennifer hem vid 5 tiden och vid halv 6 körde Mamma mig hem till Matti.
Där jag mötte upp jimmy, johan, marie, miche, nille, jonas och krille.

Efter det gick vi ner till lokalen där Mattis 20årskalas skulle hållas, treevligt.
Dock höll jag mig faktiskt nykter denna kväll.. mådde ju somsagt inte helt hundra.
Såja, all cred till mig.. tack så mycket. ^^

Under kvällen skedde en del hemska saker som vi dock inte bör tala om mer.
Känner bara att jag behöver säga till Johan ännu en gång att ta det lugnt !!
Oh, hemskt hur mycket du kan skräma en ibland.. jävla unge!
Är iaf glad att du mår hyffsat nu. :)

Vid halv 12 gick jag och mötte Robin.. mitt i regnet, tur vi hade umbrella med oss :D
Sen gick vi från dammfri till gustav, dvs en bra bit. :D
Men en fin promnix iaf.. sen gick vi och tog vars en bugare, goott!

Och satt och snacka bara, det var mys!
Så Tack. :)

Sen vid halv 2 tog jag bussen hem, då vart jag bra sliten. ^^
Blev lite sms och så när man kom hem :) Hihi, sen somnade jag gott.

& idag vaknade jag strax efter tolv av ett sms från jennifer. :) lagom yrvaken.
Men iaf, sen hoppa jag in i duschen och fixa mig.. sen åkte jag upp i stan och mötte henne.

Gick och käkade en extreemt god dock extremt mättande pizza.. :D
Delade med oss av varandras uppgifter, as allways. ;)

Sen vid halv 5 körde vi hemåt, jennifer släppte av mig hemma sen körde även hon hem.
När jag kom hem fikade jag tillsammans med min familj..
firade att min syster&hennes pojkvän hade 6 år idag! Grattis! :)

Och sen resten av dagen har jag inte gjort något alldeles för vettigt är jag rädd. ^^
Menmen, det är trots allt söndag.. då får man faktiskt lov att vara slö.

I veckan, är det nästan fullt.. igen. =/ usch.
Imorgon - Ledig.
Tisdag - Stan och fixa naglarna.
Onsdag - Tjejkväll hos Jenny.
Torsdag - Utnyttja mitt presentkort och gå och spå mig.. sedan gäster på kvällen.
Fredag - Utgång med tjejerna!

Hääärlig vecka eller vad tycker ni? :D

Menmen, nu ska jag faktiskt gå.. ha det så bra allihopa.
Sov så gott.

& förresten, Tove.. Tack, du är helt underbar! ♥
Us girls have to stick togehter! :)

/ Lillanilla.           Denna helgen, har varit den bästa på väldigt länge! :D

Nu kommer lite pics från i fredags & igår.. enjoy!

 
  

  
 

Kommentarer
Postat av: malin

Vad fint foto på dig o peter ler, älskar dig syster puss

2008-07-21 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback