Fredag, I just love it!

Tjena!

Idag är det Fredag and I just love it! :D hihi.

Idag vaknade jag av att jag fick ett sms från Jennifer, höhö :)
Sen efter 1 timme kom hon och hämtade mig så körde vi in till stan.

Gick en liten runda, sen gick jag in på systembolaget och handla.
Så jävla underbart att ba kunan gå in där och handla nu, baah! :D

Sen stack vi och käka snabbmat.
Och ja, har man inte ätit det på över 1 månad så satt det gott kan jag säga ^^

Sen gick vi en runda till, jennifer shoppa.. inte jag dock. :D Stolt!

Sedan körde jennifer mig hem, så har jag städat här hemma nu och lite sånt.
Ska försöka springer ner och handla nu också..
En liten ros till min Mamma som opererat sin tand idag,, buhu. Krya på dig min Mamms. ♥

Sen ikväll blir det paaarty! :D
Och det ska verkligen bli en sann Jenni&Nilla kväll ikväll kan jag meddela..
Ingen som vet vad det innebär förutom vi själva och det blir nog bäst så. ;) Hahah!

Iaf, nu måste jag snabba mig här.
För snart kommer Jennifer också hit.

Ha en underbar fredag och drick rejält för det ska jag göra ;) rawr!

/ Lillanilla.        Björn Gustavsson, världens kung!

 

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

naaaw vad bra :D säg till om det är något du vill ändra :)

Postat av: THOMSEN

Spank yoou :)

2008-07-19 @ 16:30:13
URL: http://thomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback