Fika.

Hejhej.

Idag vaknade jag vid 11 tiden utav att min systerson står och kallar på mig på nedanvånging.
Haha, han är sötast i världen.. verkligen!

Sen ringde Milla mig, så bestämde vi oss för att åka upp till stan och ta en fika. :)
Så jag hoppade in i duschen och gjorde vid mig.. sen åkte jag upp till stan.

Sen gick vi upp till Lillatorg och satte oss där och tog en mysig fika. :)
Och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord.

Sen gick vi även en shoppingrunda.. hittade en jättefinkjol, som jag köpte.. ( senare )
Haha, och i en annan färg.. kommer bild längre ner. :)

Sen gick jag till Mammas jobb och vänta in henne sen körde vi och handlade min kjol.
Och lite annat gott.

Ikväll har jag kollat på Pussycat Dolls och käkat jordgubbar med Mamma :) myspys.
Och nu gör jag inget vettigt alls.. sitter här och degar typ.

Imorgon ska jag en sväng till Mobilia och kolla lite.
Sen får vi se.

Godnatt på er allihopa.

/ Lillanilla.          vissa dagar är jobbigare än de andra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback