Bo01.

Hoooj!

Imorse vakna jag redan halv 9, somna dock om i 25 min till :D
Sen gick jag upp och så, sedan cykla jag ner till centrum och handla lite.

Sen hem igen och packa och sedan cykla jag ner och tog tåget in till stan.
Mötte även upp jennifer på tåget :D

Sen när vi kom in till Malmö gick vi och handla vår vanliga frulle på pressbyrån :D höhö.

& sen tog vi bussen in till bo01, som vanligt numera :D
Sen låg vi där och schtekte & badade tills klockan 3.

Var hemma vid halv 4 typ, sen käkade jag och så..
Och sen hoppa jag in i duschen.

Och nu har jag precis tagit på mig & gjort vid mig lite..
Ska snart gå eller cykla (?) ( dagens ilandsproblem förövrigt ! Hahah. )
hem till krille.. där det ska bli lite grillning & krök ikv, naajs!

Sen imorgon blir det bo01 igen, häärlig bränna man får istället. Rawr! ;)

men nu måste jag sticka.

/ Lillanilla.      HAHAH, lika gott åt dig ditt svin..


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Var med och rösta på min blogg om sommarens ultimata drink det avgörs i kväll;)

Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment



Jag skulle bli jätte tacksam och glad om du ville medverka i denna tävlingen, för gör du det hjälper du även mig i en tävling (jag lottar ut 10 biobiljetter till er som hjälpt mig),

tävlingen pågår bara idag också! :) så jag blir otroligt glad om du vill vara med :)



Kram, ha en underbar dag!

2008-07-31 @ 16:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback