myspys.

hallå! :D

Igår gjorde jag inte speciellt under dagen.. slöa mest, lala .. :)
& igårkväll var det dags för mys med syster och carolin.. med b.la gamla idolavsnitt -04..

hahah, förstår inte hur tv kan låta människor som ser ut och låter sådär bara göra sig till åtlöje på det sättet..
men visst, det är ju trots allt komedi för oss andra ganska " normala " folk så jag klagar inte iaf! :D

Speciellt Ingrid.. one of a kind! ellerhur tjejer? :p hahaha! för bövelen asså!

Idag vaknade man upp och gjorde vid sig osv, sen in till stan och träffade amanda.
så vi satt och åt och snacka skit i sådär 2 timmar.. underbart som vanligt! :) Tack för idag raring. ♥

Efter det åkte jag hem.. var med om en SJUK bussresa på vägen hem asså..
körde vanliga vägen fram till södervärn.. sen helt plötsligt kör bussen till mobilia nästan och inom pildammsparken?! hahaha, jag fattade noll.. menja. Galet blev det på bussen iaf! :p

Sen jag kom hem vid 4 tiden har jag inte gjort något typ.. kollat lite O.C och så.. oh, kärlek! :D

& nu sitter jag och väntar på grabbarna typ.. ellerja, käk först :) sen kommer dem. lalal, looove you! ♥

Imorgon blir det träning och sen får vi se .. :)

/ Lillanilla.                    jag tror nästsan du har nackspärr... jävla tugg om det alltså!! :P men jag bjuder på den! ;)

image220

Kommentarer
Postat av: TESS

min "nästan nackspärr" är mycket bättre idag! =)

2008-01-21 @ 19:36:40
Postat av: Pernilla

haha, skönt o höra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback