ikea&malmöcity.

hallåj! :D

Idag vaknade jag upp av att min kära syster kom in och väckte mig.. :)
Hoppade in i duschen snabbt som attan, sen gjorde jag mig iordning och efter det körde vi till ikea!

Åt det vanliga underbart goda köttbullarna.. :D för det var ju trots allt specialerbjudande idag..
16 kr.. FÖR VI GIIIILLLAAARR JU DET! :D

Efter jag käkat satt och jag spydde nästan så mätt jag var.. men klarade mig dock utan ngn efterätt.. :D
Ni vet, nu när man börjat träna så får man tänka på sånt. :D hihi.

Efter det stack jag till b&w.. hämtade ut pengar osv, sen åkte jag in mot malmöööcityyy.
Mötte upp Paula&Angelica där :)

Sen gick vi en runda, och sen åkte Angelica hemåt.
Så jag och Paula fortsatte själva.. myys! <3

Hittade en klänning, örhänge och ett festlinne.. så jag är nöjd! :)
Man får ju faktiskt unna sig något från sin lön :D lalal ..

Vid 6 tiden åkte jag hem.. trött och belåten :)
Kollade lite på hockeyn o så.. rbk vs leksand.
& resultat blev som önskat.. 2-0, underbaaart!

Sen resten av kvällen har jag myst och käkat middag med mamma som vi samtidigt kollat på Let's Dance :)

& nu sitter jag här och ska snart glo på någon film jag sett att syster hyrt.. höhö.

Igår lades Pappa in på sjukan.. kändes jobbigt.
Han opereradet idag, men allt hade gått jättebra och han mådde bra.. hade dock väldigt ont.

Känns megatomt här hemma utan honom faktiskt.. trodde inte jag var så " pappasjuk. " :p
Så imorgonförmiddag ska jag&mamma åka ut och hälsa på honom.. min lilla pappa.. <3

Sen ska jag även hinna med en runda in till stan imorgon.. :)

Imorgonkväll blir det först födelsedagsmiddag hemma hos Nina.. mysigt! <3
Sedan vidare hem till Fredde på 25-årsfest, kommer säkert bli hur trevligt som helst. :)

Nu ska jag iaf slänga mig i soffan och sätta på dendära filmen.. take caaare!

/ Lillanilla.

image222

Kommentarer
Postat av: Johan

Hur många extra besök fick du under söndagen? :)

Postat av: Pernilla

jag har inte kollat ännu.. men jag kan tänka mig att det är 200 eller nått. hahah! Detta kommer igen Johan.. trooo mig!! :D

2008-01-28 @ 15:02:09
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Anonym

Tjejer är mer pappa-sjuka än man tror ska jag säga dig, haha!

2008-02-08 @ 13:48:04
Postat av: Pernilla

stämmer bra det!

2008-02-08 @ 15:16:23
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback