helgen.

Tjaa :)

Ännu en helg har gått.. men denna är nog en av dom snabbaste helgerna som gått. :p

I fredags var jag bara hemma och tog de lugnt med mamma, såg let's dance och så.. myys!

Sen i lördags städade jag undan osv på mitt rum under dagen, sen åkte jag och mamma in till stan och handlade lite :) Sen vidare till Trelleborgs sjukhus för att hälsa på Pappa. ♥

Efter det åkte vi hem.. så duschade jag och gjorde mig iordning jättesnabbt sen körde min systers pojkvän mig hem till Nina :)

Åt middag där hemma tillsammans med henne familj&släkt.. och Paula då :D hihi.
Hur mysigt som helst! :)

Sen vid halv 12 tog jag&nina en taxi vidare hem till Fredde.
Kom dit och såg min snygging.. Caroliiiine ♥ hon är bara vääärldens bästa alltså!

Hade iaf hur trevligt som helst hemma hos Fredde.. :)
Sen stack vi även hem en stund till Tunnan. :)

Vid halv 6 kände jag&nina att de fick vara nog :p skulle med bussen mot stockholm en timme senare så. :P
Vi tog en taxi hem till nina.. sen packade vi osv, eller ja.. nina gjorde :$ jag var tvungen o sova i 20 min :$

Lite över 6 tog vi en taxi till istadion iaf.. sjukt döda! :p
Satte oss på bussen och däcka typ direkt.. sen sov vi mestadels av resan.. eller ja, försökte iaf :P

Vll uppe i Stockholm vid 3 tiden.. sen gick vi en runda där inen på Hovet och kollade läget :P
Sen vid 4 började matchen.

kan väl kort och gott säga att det var en av dom tråkigaste matcherna jag någonsin sett.. gud! :P
men som tur hade jag nina där. ♥

Och vi var väl hemma i malmö igen vid 2 tiden under söndagsnatten.. lagom slitna :P
sen satte jag mig i en taxi direkt och åkte hem och sov.. riktigt trött.

men en kul resa var det iallafall.. saknade dock Caroline där. ♥

& Johan, den bilden... det är bara skrämmande! :p usch... men det kommer igen, tro mig! :D

--

Annars så kommer Pappa hem från sjukhuset imorgon, ska bli skönt :) faktiskt!
sen blir det även hockey imorgonkväll.. seriefinal, spännande! ;)

nu ska jag snart se lite fler o.c avsnitt som jag laddat ner.. ha en bra kväll allihop :)

/ Lillanilla.                                      ge mig soooommmaaar...

image223  

Kommentarer
Postat av: King Kong

Måste bara få säga att du är sjukt söt!!! :)


Kram

2008-01-30 @ 12:05:33
Postat av: Pernilla

haha, tack så mycket. King Kong? ...

Postat av: King Kong

Hahahahah..... japp! Stor, snäll och hårig?!?!? :)

2008-01-31 @ 05:29:32
Postat av: Pernilla

låter mindre intressant? ...

2008-01-31 @ 10:51:32
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Robbe

Hmmm... Är det bara jag eller glömde du den där incidenten när jag fick ex antal liter vin i ansiktet? hahah

2008-01-31 @ 20:02:03
Postat av: King Kong

Det var lite ironi i det hela! :) Men ville bara säga det till dig.
Ha det så bra.

2008-01-31 @ 21:11:54
Postat av: Pernilla

Robbe: Hahah, I guess so? :P

King Kong: Tack.

2008-01-31 @ 23:31:34
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback