Helgen..

Heey.

Igår var en fedeslappedag.. gick i mjukis hela dagen och det var najs! :D

Tillbringde hela kvällen med familjen.. familjemys! :)
Såg Let's Dance o så.. tack o lov åkte han uffe ut nu. såå sämst! 

 & idag vaknade jag upp utav att min syster ringer och väcker mig.. mindre skönt! :P

sen har jag bara tagit de lugnt hela dagen.. försökte få med mig folk ut ikväll men alla verkar ha gått i ide eller nått! :p
aja, får röjja för två helger nästa helg istället dåe! :D

Så jag tillbringade min kväll hemma hos syster istället tillsammans med anna, carolin, krille och camilla.
var minst lika trevligt.. & extremt mycket skratt.. åt dom sjukaste sakerna! hahah :D

sen nu senare in mot dom sena timmarna hade jag, anna och syster lite terapi o så.. :) mys!

& nina.. jag hoppas verkligen du&paula röjjer skiten ur allt och alla ikväll! :D ♥

Så nu kom jag precis hem från syster iaf.. lagom trött.
Ska nog snart sova tror jag :)

-----

Caroline Årzén.
För de första så vill jag bara tacka dig för du kom i mitt liv när du gjorde det.. du kunde inte valt en bättre tidpunkt!
Det du och jag har det är något sjukt värdefullt och bäst!
Du finns där på alla andra sätt som ingen annan gör och det är de som gör att jag kan kalla dig min bästa vän och vvara 100% stolt över det!
Du är en helt fantastisk människa som har världens finaste hjärta och som bara vill alla väl.
Det du gör för mig varje dag.. du förstår inte hur glad jag är för det!
Jag kan säga att jag helt ärligt inte vet hur jag hade klarat mig utan dig.. du är bara så bääst!
Och hur lärde vi känna varann igentligen? Jo, tack vare killarna.. dom e bra och ha ibland iallafall.. ;) haha!
Men hur som helst, så vill jag att du ska veta att jag är dig evigt tacksam för att du är min vän.

Jag älskar dig och det ska alltid vara du och jag gumman, det lovar jag dig!  ♥

-----

Aja, nu ska jag hoppa i säng iallafall.. dödligt trött :P

gonatt alla trogna läsare ^^

/ Lillanilla.                                          Bet on it      Bet on it      Bet on it.

image219


Kommentarer
Postat av: Caroliin

alltså..jag känner att jag NÄSTAN har nackspärr :P

Postat av: Pernilla

men fuck off! :D hahah.

2008-01-21 @ 18:39:41
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback