helg.

Tjobre :)

Uppdateringen är väldigt kass, jag vet.. men jag orkar faktiskt inte :P

Iaf, under veckan så har de hänt en massa.. mys med grabbarna, mys med caroline och lite sånt :D
Kan inte bli bättre :)

Finns inget bättre än dom långa fikastunderna med dig Caroline, du är den bästa! <3
Tack för du alltid ställer upp på de sätt du gör. Jag älskar dig! <3

Helgen då.. igår började det med att Sandra kom till mig :)
Så gick vi ner till gymmet.. och tränade i 2 timmar! Riktigt imponerad av mig själv faktiskt.. ^^

Sen efter det så gick vi hem till mig och gjorde vid oss sen begav vi oss till jägersro och gjorde en hemlis! :D
Efter deeet, åkte vi hem till mig igen.. och där var vi resten av kvällen :)

Såg hockeyn och let's dance och sen kom även jennifer och gjorde oss sällskap :)
Vid 1 tiden stack flickorna hemåt.. då var jag lagom trött :)

Men iaf, sen ringde Björn mig.. och sa att han var i Oxie och därför kom han in och sa Hej till mig :D
Ett tag sen nu ju.. kul och träffa dig igår vännen :)

Sen när Björn stack hem så däcka jag typ ganska fort.. lagom trött :P

& idag vaknade man vid 11 tiden .. gick upp och käkade frulle osv :)
Sen såg jag High School Musical med min systerdotter.. man tröttnar ALDRIG! :D lala ..

Sen hoppa jag in i duschen osv och tog bussen hem till Nina <3 vid 6 tiden. :)
Och här e jag fortfarande.. myser med världens bästa ikväll ju.

Ska även sova här.. lyckost som jag är! :D lala ..

men nu ska jag iaf hoppa på nina igen .. ;) ha det gott !

/ Lillanilla                                                    bara för jag har världens bästa vänner! <3

image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback