2008.

Hejsan! :)

Året som gått har minst sagt varit händelserikt... både på gott och ont :)

Och nu är vi inne i ett nytt år... även kallat 2008 har jag hört. :D

Nyårsafton var kul.. allt och inget hände!
Men kul hade vi.. verkligen :D saknade dock en del människor som jag hade önskat vore med mig den kvällen... men det fick gå! :) hade iallafall grabbarna där.. ni är bääääst!

Jag känner verkligen att detta året kommer bli annerlunda.. det kommer bli bättre! :)
new year, new start?

Vad jag har hunnit göra på det nya året hittentills är shopping, träffat en gammal vän som fortfarande betyder otroligt mycket fick jag bevisat, haft tjejmyskväll, bestämt mig att satsa stenhårt på mitt nyårslöfte tillsammans med sandra! :D hihi.

Aja, nog om det ^^

Helgen e väl fullbokad kan man säga.. imorgon blir det utgång med dom bästa! ♥
och på lördag ska det firas syrran som fyller 25 :) blir säkert hur trevligt som helst.

Nu har ni iallafall fått en liten uppdattering.. orkar dock inte mer nu! :p hahah!

take care everyone. :)

/ Lillanilla.                                                                 jag älskar dig.

image215


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback