Söndagsmys..

Haaj.

Idag vaknade jag upp vid 11 tiden, sen käkade jag lite frulle o så.

Efter det kom syrran hit så började vi fixa ordning emd mina hyllor, tavlor och nattduksbord till rummet.
Finfint blidde det, faktiskt! tack tess.

Sen har jag bara gjort iordning emd alla mina saker som jag ska ha på hyllorna osv nu. :)
Riktigt nöjd!

& nu sitter jag här.. och väntar på att maten ska bli klar :)
har precis suttit och pratat gamla minnen med ett gammalt ex.. underbara sådana.
Livet var så himla enkelt då, varför gick det utför? men tack iaf, du betyder fortfarande otroligt mycket ska du veta. ♥

annars så har det väl inte hänt mer idag..
eller händer mer ^^ Sandra kanske kommer hit en sväng sen sa hon :) saaaknar henne ju den lilla ungen!

Och alldeles nyss fick jag min dagliga dos av Caroline Årsén.
I love you, I love you, I love you, I love yoou ♥

Och somsagt, nu kan se du mig gå min väg.....  

Ha en mysig söndag!

/ Lillanilla.                            ibland döjer själva sanningen för mycket..

image254

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback