sängliggande..

Tjaaa!

Idag har jag varit sängliggande som dom brukar säga.. för idag mår jag allt annat än bra! :(

Fick höra på jobb förra veckan att en megaförkylning drabbat personalen där..
och paff, så hade även jag blivit drabbad imorse när jag vakna.. halsen sved, nästan rann och ögonen rann! :(

Riktig ångest om jag får säga mitt!

Så idag har jag somsagt varit sängliggande, blääää!! :(

& ett plus på det hela är att jag fått feber nu under kvällen med.. grattis liksom!
inget äventyr imorgon inte.. faaan! :(

Annars var det nummer 15 som gällde idag.. plågsamt på ett sätt, men samtidigt förväntansfullt på ett annat.
The best is yet to come.. <3

och för övrigt så har jag världens bästa vänner, helt klart!
jag vet verkligen inte vad jag hade tagit mig till om jag inte haft er.. ni är guld värda allihopa! ♥

nu, ska jag antingen hoppa i säng och se på ngn lame movie på tvn eller nörda mig lite till..
blir väl fööörmodligen lite nörding och sen bingen tidigt för jag har redan svårt att hålla ögonen öppna.. :( suck!!

jag räknar ner dagarna.. verkligen!
mina närmsta vet precis vad jag pratar om.. gud! :)

/ Lillanilla.                                                you allways prove me wrong..

image231

Kommentarer
Postat av: TESS

jaha o varför kände du att DET fotot skulle visas upp för allmänheten!!?? MOJJE.

2008-02-12 @ 19:07:22
Postat av: Pernilla

för vi är så söta ;) håller du inte med?

Postat av: MALLE

Min underbara systrar puss

2008-02-12 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback