myspys.

Heey.

Slutade jobbet halv 4, sen tog man bussen hem osv.
Sen fixade jag lite käk, och sen skulle jag vara barnvakt medans syrran skulle in och se hockey!

slutade med vinst, dock verkade det inte vara någon intressant match.. tur man inte missade så värst mycket då :D

vid halv 9 körde jag ner och hämtade upp Rebecca nere vid tåget :)
sen gick vi och handlade lite gott på centrum och sen hem igen.

Såg top model och så.
Jättemys!

& nu sitter vi bara och myser :)
Tack för den fina presenten hjärtat, blev skitglad! ♥

Imorgon är det som sagt alla hjärtans dag..
kärlekens dag sägs det, får väl se hur det blir med det :)

nu ska jag iallafall hoppa på Rebecca igen.. lalal :D

det finns bara du..

/ Lillanilla.                                               pärlor åt svin..

image237 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback