Måndag.

tjabba!

Idag är det Måndag ja.. ny vecka o allt :)

Morgonen började med att min ibland så inte kära syster ringer och väcker mig halv 7 på morgonen..
och säger att jag ska jobba idag, GREAT! ^^

Kändes inte suget just då, men sen när man hoppat upp ur sängen osv så var det chill! :D

Började jobba halv 8.. och sitter fortf på jobb.
Har min lunchrast nu så :)

Jobbar till halv 4 idag ser det ut som.
Sen ska jag även jobba imorgon och på torsdag :) fiiina pengar!

För övrigt så är det denna veckan jag länge längtat efter.
Av många olika anledningar. :) hihi.

Nu ska jag iallafall kila, så jag hinner slänga mig på soffan i 20 minuter innan barnen vaknar upp från sin vila :D

/ Lillanilla.                                                          ibland behövs bara ett påsatt leende......

image242

Kommentarer
Postat av: TESS

you know you looove me!! :D

2008-02-18 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback