lugna fredan..

tjena mitt bena.

Idag har det varit en väldigt lugn fredag för min del iallafall.

Dagen började med att jag vaknade vid halv 11.. men låg kvar i sängen ett tag och bara satte igång tankarna..
Minst sagt jobbigt.

Så förvirrad som jag är i nuläget har jag nog aldrig varit.
Inte ens när det var som jobbigast mellan oss var jag såhär kluven.
Den största frågan just nu är; Should I stay or should I go?

Usch, allt bara suger mög idag.
Vill inte prata om det mer, just nu iallafall.

Under dagen var jag även barnvakt en kort stund medans syrran var och handlade!
& nu under kvällen har jag sett hockey med min kära far, och sedan ätit våfflor med min mor&far!
Och sedan sett Let's Dance med min kära mor :)
och äääntligen åkte Mi ut, tack och lov! ^^

Nu har jag precis kollat klart på lite Grey's och ska snart slänga mig i sängen och somna till ett roligt vänneravsnitt!

Som sagt, jag är otroligt förvirrad just nu..
Jag vet inte alls vad jag borde göra. Mitt hjärta känner en sak och min hjärna en annan..
Men och andra sidan, vem har sagt att kärleken skulle vara enkel?! usch nej, jag orkar inte mer av detta ikväll!

Appropå förvirring.. visst diggar ni min nya look? :D
Tack ännu en gång Sophie, riktigt nöjd blidde jag!
Checka hennes ursnygga blogg vetja;

» thomsen.blogg.se

Sen måste jag bara tilläga att vad vore jag ientligen utan mina tjejer?
Rebecca, du förstår mig och skyddar mig oavsett och det värmer. Jag älskar dig ♥
Nina, du vet precis vad jag går igenom och du dömar inte.. ett stort Tack för det. Jag älskar dig ♥
Caroline, det enda som ientligen behövs sägas är att du&jag är bästa vänner livet ut! Jag älskar dig ♥
Nina Ahlquist, du finns där alltid och lyssnar oavsett timme på dygnet, Tack. Jag älskar dig ♥

Tack för mig & på återseende!

/ Lillanilla                                får man någonsin sitt lyckliga prinsessslut?    

image251  


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle aldrig dömma dig, bara stötta dig snäckan. Det är det vänner är till för, Nina&Nilla vet du :)

Postat av: Pernilla

Tack Baby (L)

2008-02-23 @ 17:08:02
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback