jobb.

Hejsan! :D

Sitter just nu på jobb, har min lunchrast :)
Så jag tänkte att jag skulle uppdattera bloggen lite..

Har hållt på och göra alla hjärtans dag kort med barnen hela förmiddagen.. så söta! :D
gjorde faktiskt två privata.. dom blev väl kanske inte lika söta, menja! ^^

Efter jobb idag sker inte för mycket.. är hockey ikväll, ska dock inte gå.
laddar inför nästa vecka istället. ^^ rbk hemma då för tusan! ;)

så jag skulle väl förmodligen vara barnvakt åt mina underbara systerbarn ikväll, om syrran skulle till hockeyn dvs :)

och sen kommer Rebecca hit efter hon jobbat och ska nanna hos mig :)
min pingla, som jag saknat dig!
sen ska vi mysa hela dagen imorgon, för du är min alla hjärtans dag kärlek ju! ♥

Nu är iallafall snart min rast slut så nu måste jag kila.
Skriver mer senare när jag är hemma!
 
/ Lillanilla.                                                          du är musiken i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback