jobb.

Heey :)

Kan ju meddela att jag gillade INTE blogg.se igårkväll.. satt och försökte skriva inlägg efter inlägg i unegfär 2 timmar igår.. men sidan kunde fan aldrig visas!! :P suck!

iaf, igår jobbade jag.. dock på ett annat dagis..
men riktigt kul! :)

efter jobb, stack jag in o handlade fika sen kom mamma och hämtade mig sen körde vi hem och fikade med pappa och hans kompis! :)

Sen såg vi fotbollen.. ingen hit, somnade typ i soffan! :P menmen.

& idag har jag jobbat.. riktigt trött dock!
efter jobb stack jag upp i stan och träffade Caroline ♥

Gick en runda och så, åt osv med :)
Sen kom Jacob&Bengt också och sa hej till oss.. fast jag är fortf inte din kompis Jacob!! :P

Vid halv 6 stack jag hem, riktigt sliten.. tog inte många minuter innan jag däcka på bussen (a) haha!
alltid lika skönt och sova på bussen.. förstår inte varför, menja! :D hahah!

& resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt.. kollat lite hockey o så :)
nu ska jag snart kolla på lite gamla o.c avsnitt och sen blirre bingen.

Jobb imorgon igen så.. sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.. är inte svår för utgång? grabbar, lever niii? :)
Mikael, hoppas du har det bra i france.. hoppas du bara bryter ett ben.. hahah! :D nää, kom hem hel istället! :P

Nu ska jag iaf gå och ringa Caroline, sen blir det somsagt o.c! :)
Mycket nöje!

/ Lillanilla.                                      mina flickor är dom bästa!

image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback