alla hjärtans dag.

hejhej :)

Idag är det då alla hjärtans dag, sägs det.
jag kan känna att det är bra att dagen snart är över!

dagen började iaf med att jag&Rebecca vaknade vid tio.
gick ner och käkade lite frukost o så, sen hoppa vi in i duschen och gjorde vid oss och sedan åkte vi in mot stan.

Jag kan tycka att det enda positiva med denna dagen var vädret idag.. för det var helt jäkla underbart! :D
äääälskar sol! och jag äääälskar våren! :D

gick iallafall ett par rundor i stan och mös, riktigt skönt!
sen tog vi och käkade på jensens, greeat!

vid halv 5 åkte Rebecca hem, så då begav jag mig till mammas jobb och mötte henne där!
sen åkte vi och handlade biljetter till matchen på onsdag, så nu är det fixat Caroline.. bra va? :D ♥

sen vidare hemåt, käkade o så.. sen var jag barnvakt ett tag!

och sen dess har jag inte gjort så mycket annat.. kollat på lite one tree hill o så. :)

jag förstår inte hur en människa kan vara så jävla falsk som du är i mina ögon just nu!
det är heeelt sjukt. och jag som trodde på dina ord? usch&tvi.
men tro mig, det kommer tillbax.. du anar inte!

och btw, skaffa dig en hylla som håller upp dina klänningar nästa gång!!
hahahaha, tror nog bara det är min kära syster som förstår det där sista! :P

glömde ju berätta att jag fynda faktiskt ett par jeans idag.. 20 KRONER!!
jag trodde jag skulle dö, helt sjukt! men fyfan vad underbart :D riktigt fina!

nu ska jag iaf snart bege mig till bingen!

/ Lillanilla.                                                     wait for you..

image238

Kommentarer
Postat av: TESS

hahaha sååå sant.
som jag sagt hela tiden...... falsk slyna

2008-02-14 @ 22:46:32
Postat av: Pernilla

mmhm, minst sagt!

Postat av: Nina

Trots lite frånvarande (förlåt :$) finns jag alltid här.
Nu biter vi ihop och klarar detta tillsammans, Nina&Nilla (L)

2008-02-15 @ 08:57:51
URL: http://n1na.blogg.se
Postat av: Pernilla

För det gör vi.
Nina&Nilla (L)

2008-02-15 @ 11:25:58
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Caroliin

nu har jag missat något igeeen..ahhh

2008-02-16 @ 01:39:30
Postat av: Pernilla

haha ja det kan man säga.. du får höra allt när du kommer hem från new york! :D

2008-02-17 @ 13:43:00
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback