all over again..

Tja!

Igår började dagen med att jag städade undan osv på rummet, duktig som man är!
Så nu är här rent och fint iallafall. ^^

Sen hoppa jag in i duschen & gjorde vid mig.. sen åkte jag hem till Caroline ♥ vid 4 tiden. :)

Sen gjorde vi vid oss lite mer och sen åt vi taccos! Riktigt gott :)
Sen blev det som jag trodde både 1,2 och tre glas vin.. som satt där dem skulle! ;)

Vid 6 tiden tog vi bussen in mot stadion.
Var som förväntat smockat med folk där, underbart och se. :)

Angående matchen då.. vad finns det och säga?
Malmö gjorde en bra match ifrån sig tycker jag, finns ju alltid missar.. går inte och fly ifrån.
Men att dra blåsningar för några påhittade missar, finns inte! Det är bara så fel som det kan bli!
Nej, fyför!
Men somsagt, malmö gjorde en bra insats och det var skönt och se att dom inte la sig imed det tuffa motståndet!

Under matchen var där en del händelser, underbara sådanna :) Verkligen!

& efter matchen var där ju planerad en utgång.. som dock sket sig. :p
tur var väl det, eftersom man skulle upp och jobba 8 timmar efter matchen slutade ^^

Var väl hemma vid halv 11 tiden och då däcka man direkt efter några telefonsamtal...

Och idag vaknade man somsagt lite över 6.. lite bakfull och laagom trött!
men bita i det sura äpplet fick ju jag. ^^

Började jobba halv 8.. till halv 4. Helt ok :)

& efter jobb stack jag hem.. var barnvakt en kort stund och sen stack jag hem och käkade och såg lite Grey's! :)
Har även sett one tree hill idag.. säsong 5, episode 8! man kan bara älska one tree hill, helt klart!

Ikväll har jag insett saker som jag aldrig någonsin trodde.
Är det värt det längre? Eller är det tid och lämna allt och gå, och få ett ordentligt avslut? You tell me, för jag vet inte....
Det enda jag vet i nuläget är att lämnar jag och går, så kommer jag inte tillbaka.
Och vänner, det går inte.
Tyvärr, jag önskar med allt jag äger att det gick men.. det finns för mycket känslor och historia helt enkelt..
Det som igentligen spelar störst roll i nuläget är att jag älskar dig, och att få höra att du älskar mig betyder allt.
Det ska du veta!
Sen vill jag även att du ska veta och aldrig glömma bort att det aldrig kommer vara någon som tar din plats i mitt hjärta.
We said Allways and Forever - but does anything last that long?

Har även precis haft en lång pratstund med Caroline
Vad skulle jag gjort utan dig? Allvarligt talat så vet jag inte.. Du är min bästa vän och jag älskar dig mer än du förstår!

Och för övrigt så har jag världens finaste vänner, ni är dom bästa!

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på lite tv medans jag väntar på det där samtalet.

See ya fuckers!

/ Lillanilla.                                         Ibland behöver man bara lyssna på sin hjärna istället för sitt hjärta...

                                              .. and tell me why does your pride make you run and hide?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback